 |
| Michai : pew, jangan ma insit sia. |
 |
| I can sleep everywhere, anytime. |
 |
| wakil palapes mau pg berkawad.*spot tu ekor dia. |
 |
Tidur itu indah. |
 |
| wanana mau pg mana?mau ikot... |
 |
| Year ago. |
I miss you Minami Minchuci Minchuchai. When you were little kitty, I'm afraid u will got burn behind the refrigerator..u're too small to play alone, i always looking for you when i can't hear ur voice..i miss that moment.. See, suda besar ko sekarang..jadi tanak wagu suda..tp, sia tetap forbid ko dr ada sumandak..nnti ko gansau ja..menci! Apa suda perkembangan Gulicai sekarang? Pandai tangkap cicak suda ka?? Kalau makan kepew buli tak?ka Luna pukul kepala ka..cian micai..sob2..Micai kucing yang baik, dia tak makan frieskies mahal2..dia lagi suka frieskies murah2..sayang duit abg anip belanja kamu frieskies mahal dulu..haha..Micai kucing yang baik, selalu teman mak ayah around rumah kalau mereka kasi bersih2 rumah..penah sekali ada ular kecil, micai wat bunyi smpai ayah perasan..cop! aku bukan bikin karangan Bm tahun 3...huhu...ouh Minami ku sayang, sila la makan dengan kuat..kesian kamu semakin kurus, tp kalau da kurus kenapa bole tersepit di kayu ampaian?ouh minami minami..betapa saya rindukan kamu..sob3..=(
you're the best thing in my life.Love you MICHAI.
February 5th, Its Siti Khairiah Mahtar bday..Happy Birthday c chanteq jelita =) semoga indah2 di sisi. semoga jadi teacher paling berjaya di muka bumi Malaysia.
and happy 1st anniversary phone, semoga terus berkhidmat dengan cemerlang, kalau nak rosak..sila tunggu iena ada duit..jangan la ba ko jeles sia suka tanya sal harga c3 di kadai..sia nda juga trend in ko...aa?
4 comments:
michai comel~~~~~~~~ n si kecil tu juga~~~~~
:))
hahaha...michai ckp pensikew..
chomel...heheh,
hehehe..=) thanks cheng
Post a Comment