| Lost and Found. |
menceritakan bagaimana saya bole tahan sendirian di asrama kepada rakan,
'tiap2 malam aku kira bilik dpn ada bape bilik lampu die bepasang'
dengan -ve mereka menjawab, 'ntah2 mata ko silap tengok kot, kot bagi sedap hati je'
ok FINE!!
'pastukan, aritu bilik atas aku dah ade org..takde la aku takut sangat..tp yang pelik kul 4 pagi kerusi dok tolak tarik ag...gile rajin die study..die on9 kot'
dengan selamba mereka menjawab, 'biase la tu, bende tu memang suke kacau macam tu'
saya pun...erkkk!!!pastu waktu mereka lepak di bilik saya..kedengaran org atas tarik kerusi...dengan cepat saya berkata...'hah! tu bunyi dia...' mereka just gelak2 je....wey..suka kamurang arr kasi takut2 sia...betapa aku menahan dari melihat cerita hantu di pawagam berhampiran semata2 takut tidur bersendirian..kamu nak takutkan den pulok ye? tak patut tak patut....nway, terima kasih di atas perhatian anda memesej saya sepanjang saya berseorang di asrama...=)
| Do you think what I'm thinking? |
![]() |
| Haven't enjoy my holiday. |
| I'm Happy when u're around =) |
| Happy =) |
![]() |
| CANON, delighting you always. |
all, semoga bergembira dengan cuti yang sudah habis..kalau ada mau kasi ang pau...nnti bank in saja =) dan saya juga berharap eysa di kejauhan tidak membawa makanan terlarang seperti yang saya minta..i just want ko bawa ayam masak merah, daging panggan dan sebagainya...ikan masin, lada putih, sardin ouh please...sia mouth watering suda...ouh my ouh my...911!
selamat malam semua, Love Love Love.
berterima kasih kepada kamu, untuk gambar yang menarik =)


4 comments:
pasni boleh jadi model promote canon la sista!hehehe:)
hahaha..=)
kalau la, sungguh tidak layak rasanya..ngee :p
Comel!
ngee, thanks =)
Post a Comment