Monday, January 31, 2011

Tunang saya =)

Kekasih hati pengarang jantung =)

Love =)

SILA PERASAN, SENYUMAN KAMI SAMA.
Ini kekasih saya, kekasih yang mana tak akan menyakitkan hati saya. Her name, Norairunnisa Marisen. Please pronounce her name correctly. I have no problem to pronounce her name, even for laju2 speed. Haha..so, i miss her so much, tambah2 waktu cuti cenggini..waktu2 bila, masa untuk makan KFC bersama teman, menaiki wira/viva wiwiek..holla2 dlm kereta, gosip berbangkit..DLL.

Darl Eysa : Rindu i mo cuti sma u.. Sy xdpt trima hakikat taw kalo xtjmpa cuti ni, tib tib i sin bet sam u..uhuk..uhuk
Me: Waaaa..=( i rin sang2 sma u..hurm..sedih ne..lama lg kta jumpa..=( hurm..nda ne siuk
Darl Eysa : Jan u x blik cuti bln5 aa, nnt kta xjmpa...wuwuwuwu..Tib tib i rin ketawa sm ko, yg ada certain2 part kta 2 ja yg phm tu benda..hahahaha
Me: Hua =( ken ko kas sed sa?emo sy disini..rndu gila ma ko..arap2 sy dpt cuti lama..bru kita dpt jumpa.


I miss you so much =) assigned everytime eysa msge bunyi Rihanna Hating On the Club akan berbunyi...setiap kali tu bunyi berbunyi, mesti sia senyum =) ngee, thanks for texting darla =) Try ma best utk jumpa bulan 5 ni..It's ur month, ur bday's month..i'll buy something special utk ko...Thanks untuk T-Shirt cinta kita..ingat kapel je ke ade T-shirt sama..i pun ade taw...purple lagi..cantik la..neee..jan la ba ko jeles.

Eysa, semoga ko sentiasa bahagia dengan teman2 seperjuangan d ums..rajin2 makan on time, jgn mkn lambt2..nnti kena lauk basi lagi..Rajin2 take care..Sia rindu mau pg mandi mlm2 sama ko d blok Sumayyah..trus kita dua ketawa2...cuci kain, urg heran waktu beku baru kita rajin pg mandi..waktu suam2 kita suam2 dlm selimut tidur...ko last roomate sia yang paling sia sayang..paling sia suka =) Terima kasih untuk lauk balik kampung yang selalu kita exchange..skrg da takda mau exchange dgn sepa2..miss u badly..semoga dapat kekasih hati yang baik, u deserve that! kalau ko kawen sia mesti mita cuti 3 hari..sia mau ada dekat2 ko sebelum suami ko nda lagi kasi sia dekat2 ko..manatau dia jeles..:p terima kasih sebab jadi pendengar yang setia, terima kasih sebab selalu share rehsia sama sia..sealed suda, nda bucur juga =) i miss every single things yang kita selalu hadapi di smu..tapi sia selalu envy sama ko nda payah bangun pagi pg mandi dekat sana tangki air, sebab ko ada baldi besar...trus sia jeles..sy selalu jeles dgn hati tabah ko..ko nda penah nangis depan sia..bukan mcm sia..sket2 waaaa =( cenggeng sugguh..sia kagum dengan jiwa kental ko..nda penah sia nmpak muka cuak ko..sebab everythings under ur control..sia minta maaf sebab sia segan2 sama ko sal cerita silam antara sy dan dia...sebab u're Katie to my Stupid In Love song..u noe what good to me..how i appreciate that..

Semoga bahagia di sana, kalau ko tebaca ni..please know that, I MISS YOU and I LOVE YOU.and YELLOW is ur fav one.

p/s I love my girl friends, but I'm not lesbian.

9 comments:

Apple said...

sweet^^

Iena Ruaina said...

ngee..thanks =)

Aziz Syaidahtul said...

sa slow2 baca...hahaha...terbaik...sa yg terharu... :P

Anonymous said...

love this, darla! i love u both more than u two ever knw! haha. i miss eysa and u too! rasa mau nangis pn ada time bc blog ko ni. wuwuwu. take care ko d sna, syg :)

Iena Ruaina said...

idah, hehehe...thanks =) u're my best friend too.Take care.

along,thanks along...miss u more..=)

Elie Lily said...

comel je entry! :)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

i love all my girlfrenss too, but we are not ype of lesbo.lol;D

happy holidayss dear!!!

Iena Ruaina said...

little cartoon,
hehe..thanks darl :)

Iena Ruaina said...

FIFIEY LYCHEE MARATHON,

yeah, we are not lesbo =)
thanks dear, have a great holiday.