Sunday, January 30, 2011

IT Fair and Lovely.

Roomate  1st semester

Having fun today, went to Mid Valley for IT Fair =) Lil bit tired but i like, i can rest peacefully tonite. She's,Syafika. My roomate during semester 1, she's nice..kind hearted, still remember we went to Warta for our lunch 2 years ago, tp mcm mau nanges ja dua2 makan..yala, lauk nda sedap...sedih kot, she knows how to ride a bike..we went to PKNS for jalan2..tyme tu die pinjam moto kawan dia..u noe, waktu mau balik,hujan...behujan la kami bedua...sweet pula mau ingat kembali..sekarang da bole tumpang myvi dia..thanks pika =) dia tinggal di sabah, jadi sinang la kami mau mengumpat guna bahasa sabah..tapi selalu kami becakap lebih kepada bahasa melayu yang malay betul2 la..

bukan menarik sngat pun IT Fair, just sy tertarik dengan cooler pad yang bersmbung sekali dgn tempat pegang letak mouse, then cooler pad tu look alike a table la lebih kurang..tp sia pikir2..sia kan suka on9 di katil la..lantai la...jadi mcm benda tu mcm menyusahkan pula..so, enda beli..huahuahua :p

HAPPY 73rd BIRTHDAY, APAK =)
Apak was really happy yesterday when i asked about his age and wishing him happy birthday Grand Pa.

No comments: