Sunday, January 30, 2011

Kata Hati

11.25 Pm, by this time..Two of my friends were dealing with heartbroken. So sad =( sorry for them. Dalah dua2 ni masalah yang hampir sama, both were IM me thru FB..hurm, doctor cinta saya malam ni.

Ok, Lelaki. Mula-mula kamu ayat perempuan, buat ayat power kaw2..waktu tu, suara kamu la paling lembut di dunia, bisa mencairkan hati perempuan yang keras. Betapa hebatnya kuasa mulut manis kamu.Bila si perempuan malas nak melayan, kamu cakap mereka jual mahal. Bila perempuan sudah melayan, bukan maknanya dia nak dikecewakan. Perempuan suka di sayangi. Bila proses memenangi hati perempuan bermula, semua yang indah saja kamu tonjolkan. Bila hati perempuan sudah tertawan, benda kecil saja pun bole menyedihkan perempuan tau tak?

Dah perempuan ni bersifat penyayang, jadi..tolong la..bersetuju untuk menjadi kekasih kamu bukan bermaksud bersetuju disakiti hati..paham?yang tak bole pakai ni, both of my friends ni bf dorang got another extra gf...ape ko pikir ini extra chewing gum yang ko nak bole buang bila manis suda tiada?bila nak yang baru just pick up dr dlm botol tu je?hish..please la..

"I don't want to be your number one, I want to be yours only one"

Sepa nak jadi sampingan kan? semua nak jadi the only one. Sakit ba bila kena tipu, but for me..deal with lying is twice harder than to know the truth. So, kiranya..bagi saya..tak susah nak dengar benda betul..just tell me the truth, atau ko tipu saya lagi ko kena..

Kin sakit hati ba tu bila ko suda mula sayang then ko kena tipu kan..hish, trus rasa menyesal ni..jangan la ba mau tackle org lain kalau tu hati belum lagi bersedia mau kasi lupa yang lama atau kalau tu hati masi lagi mau mencari yang lain..bida' eh tu perangai macam tu..mcm tu perangai sin chan lagi bagus

masalah yang mau di highlite sini kan...'nda cukup satu' 'tak cukup satu' kan!!hish, aku pulak yang emo malam2 ni..yela, kawan kena..saya kena...sapa nda geram?? jeles la ngan org yang still happily ever after till now..envy gila!haish..kalau akhirnya kamu nak sakitkan hati pempuan semata2 buat affair ngan dak lain..tolong la..jangan sentuh bab2 nak tackle nak mengayat kawan saya dan saya...wat sakit hati je weyh..

jadi, moral of the story..jangan la sakit kan hati orang lain demi kepentingan diri sendiri..ko buat orang sakit hati..nanti tiba masa ko kena..lagi sakit dari apa yang ko pernah buat kat orang." Jangan buat orang, nanti orang buat kat kita"  Tak kesian ka, orang yang pernah kamu sayang kamu sakit kan hati...haiyo haiyo..

cuba la setia sikit, bukan rugi pun..lagi nda pening kepala.

AKU EMO DENGAN LELAKI YANG NDA CUKUP SATU.

5 comments:

Shab Shab SABRINA MIRZA said...

setujuuu...~ macam haremm kan.. wat da fuck guys that they hav...cian smereka2 tuu..=((

Iena Ruaina said...

sedihkan diperlakukan mcm tu..bersobaran la kite ye..hati yang tenang datangnya dari akal yang mantap, jiwe yang tenang perut yang kenyang

EB said...

So pity...

Iena Ruaina said...

huhu..=(

Shab Shab SABRINA MIRZA said...

tau xpe... ati yn tenang datang nyer dari prut yg.......... kenyang...ngahahha!!