Wednesday, December 22, 2010

Farewell.

Alhamdullilah, Finally what i've been wishing for suda menjadi kenyataan =) thanks to mak and ayah =) bro and sisters..and my uncle =) ouh so happy =)

Setelah melakukan survey yang memenatkan..makan Big Apple, waktu tengah tunggu jalan jam..tiba2 ternampak, jualan canon 80 %..ok, pak cik berkata..kita pg star parade..yeah...

berterima kasih kepada kakak kedai yang sangat2 friendly, tauke kedai yang baik hati...=) satisfied!

dan terima kasih untuk voucher cuci gambar bernilai rm300 =) yuhuu.!! ada sesiapa nak tumpang cuci sekali? bole jimat duit nak cuci gmbr kawen pak cik...


dan saya ada kelas free untuk belajar amik gmbr, bukan kah itu seronok?


saya ada lebih kurang 1 minggu untuk menghabiskan holiday saya di Kedah Darul Aman.



For those who giving me advises regarding what i need, Thank You very much!

5 comments:

EB said...

Salam..
Congrats.. ^^v

Aifazillawati said...

wah, congrats kak! :)

Anonymous said...

ouh. i was so jealous! hahaha. but i'm happy for u, dear :)

Iena Ruaina said...

Ana, ala...ko lagi tu nnty tu..ko rilek ja aa =)

Cheng, thanks thanks =)

EB, waalaikumsalam and thanks =)

EB said...

Hehehe.. My pleasure...
Hope u'll owez happy..
Love to see u smile..