Setelah melakukan survey yang memenatkan..makan Big Apple, waktu tengah tunggu jalan jam..tiba2 ternampak, jualan canon 80 %..ok, pak cik berkata..kita pg star parade..yeah...
berterima kasih kepada kakak kedai yang sangat2 friendly, tauke kedai yang baik hati...=) satisfied!
dan terima kasih untuk voucher cuci gambar bernilai rm300 =) yuhuu.!! ada sesiapa nak tumpang cuci sekali? bole jimat duit nak cuci gmbr kawen pak cik...
dan saya ada kelas free untuk belajar amik gmbr, bukan kah itu seronok?

5 comments:
Salam..
Congrats.. ^^v
wah, congrats kak! :)
ouh. i was so jealous! hahaha. but i'm happy for u, dear :)
Ana, ala...ko lagi tu nnty tu..ko rilek ja aa =)
Cheng, thanks thanks =)
EB, waalaikumsalam and thanks =)
Hehehe.. My pleasure...
Hope u'll owez happy..
Love to see u smile..
Post a Comment