1- friend request : I have 120 friend request, please..ini bukan kontreversi murahan.Tapi nak tekan butang approve ni bukan la benda yang disukai..sebab..eh, malas la...

See, how pemalas nya saya..betapa penuh dengan sawang facebook saya ini =(
Sekarang ni, nak online Fb pun bukan nya best sngat..orang tu mengata orang ni, kita yang terasa..yala betapa ramai suka bikin kontreversi murahan tak bersudah..bila nak sudah pun saya tidak tahu...=(
3 comments:
Salam..
Waaa feymes ba dia..
Ni smua mesti sbb iena comel.. hehehe...
Ramai sungguh mau bkenalan kn.. hehehe..
FB kmu, hak kmu.. ^^v
waalaikumsalam..
hihi..manada, tu yang malas2 mau approve ja tu..tu la agak byk..
ngee =)
Hehehe.. skrg ni sa men approve ja..
Sbb kbnykan org nak tngk gmbr sya..
Dorg nak komen nak minta ajar..
Lagipn kebnykn smua photog n model..
Jd approve ja la..
Ada lbih 2+++ friends uda..
tp rasanya ada yg jg yg delete sya..
tp sya x kisah sbb x abis jg baras sya drumah.. hehehe..
Post a Comment