Big thanks to Ayah, sebab sponsor kami makan..Uncle, sebab bawa jalan 2 =) yeah
Memulakan perjalan dengan menyinggah di National Park, ouh cuaca..kamu sungguh tidak memainkan peranan dengan baik..cuba la jangan sejuk sangat dan bagi ada mentari sket..bole tgk gunung Kinabalu dengan jelas..asal lapar je..saya la yang bising..ish..lapar..mari makan :p

insan yang sedang tekun..nak baham ape ye???
mak sampai bediri bincang dengan aunty nak makan apa...
chicken rice + coffee mocha
Seumur hidup berada di restoran dan merasakan..saya rasa saya perlukan sebalang gula untuk memaniskan air minuman..minuman panas yang sangat pahit tidak la membantu..
ouh gula!
I cant believe mak makan Mee sup dengan nasi...mereka kata..mee sup sekadar sup2 ja..nasi tetap nasi..mak bukan nya kuat makan sngt..haha :p Table ni ada 4 orang tapi makan 4 mee sup dan 3 nasi..ish2..:p

Meja budak2 asing ya.
******************************************************************
Ini pula ketika di Mesilau Resort =)
Iena and Asheeka =)
Penguin sedang turun
Ini pula kawasan jambatan yang paling cool =) cantik...kan best kalau da ada slr time tu
aksi sejukkkk...grrr
Yoo..hey watsup2..
momel and o'on..merapu dkt padang golf
pic byk dkt cuzz..ouh sila la upload dgn cepat kajen..
********************************************
Ini pula menyinggah dekat Dream World..
berada beribu kilometer tinggi dari aras laut..
1 comment:
Hehehe.. Suddenly your entry this time is really make me wanna go back to Ranau and feel the atmosphere there.. I know this time Ranau will be more cool then before.. Huu I miss Sabah so much.. I miss Mount Kinabalu.. I miss everything about Sabah...
Hmmm..
p/s: SLR is Single Lens Reflex, DSLR is Digital Single Lens Reflex.. Hehehe..
Post a Comment