may, thanks

the ramai2-an tadi

gambar itu harus.

ain and rauhah =)

tapi kenapa tulis penyegar aa?

soda soda an menarik perhatian =)

makan dekat....
okeyh..saya teringin nak makan sup tulang :) tercapai..saya geram paul ramal German kalah hari tu..amik ko paul..aku makan sotong goreng tepung..saya suka minuman ada rasa coffee so minum la mocha blanded :)

berkenaan dengan ramai2 berpuasa ganti....jadi kita beramai2 pg makan bersama2...dan seperti biasa kerajin mem-blogin melanda2..jadi blog jala..nnti kan dah tua2 baca blog mesti senyum2..rasa segan2..ish2..lucu pula..kan..al kisah bila perut da kenyang..bersinggah2an di rumah kawan amik baju nak tido hostel..nampak pula encik2 pak-cik2 jual durian..singgah la :]

berkenaan dengan ramai2 berpuasa ganti....jadi kita beramai2 pg makan bersama2...dan seperti biasa kerajin mem-blogin melanda2..jadi blog jala..nnti kan dah tua2 baca blog mesti senyum2..rasa segan2..ish2..lucu pula..kan..al kisah bila perut da kenyang..bersinggah2an di rumah kawan amik baju nak tido hostel..nampak pula encik2 pak-cik2 jual durian..singgah la :]
berbaloi x makan durian harga rm35 tapi 2 biji tapi SADAP! nde beh..makan ja ba kalau ma kan...hahaha..tahu tak...selepas kereta Ba berhenti di tepi jalan..tahu tak kira2 5 kereta berhenti pastu..padahal mula2 teda urang pun sana..nee..itu bak kata Syafika..pelaris ye..(ntah aku pun tak paham pelaris tu apa)ni model pelaris :
If the hero, never comes to you
If you need someone, you're feeling blue
If you wait for love, and you're alone
If you call your friends, nobody's home
You can rum away, but you can't hide
Through a storm and through a lonely night
Then I'll show you there's a destiny
The best things in life, they are free
But if you wanna cry: cry on my shoulder
If you need someone, who cares for you
If you're feeling sad, your heart gets colder
Yes I show you what real love can do
If your sky is grey oh let me know
There's a place in heaven, where we'll go
If heaven is, a million years away
Oh just call me and I'll make your day
When the nights are getting cold and blue
When the days are getting hard for you
I will always stay by your side
I promise you, I'll never hide
But if you wanna cry: cry on my shoulder
If you need someone, who cares for you
If you're feeling sad, your heart gets colder
Yes I show you what real love can do
But if you wanna cry: cry on my shoulder
If you need someone, who cares for you
If you're feeling sad, your heart gets colder
Yes I show you what real love can do
If you need someone, you're feeling blue
If you wait for love, and you're alone
If you call your friends, nobody's home
You can rum away, but you can't hide
Through a storm and through a lonely night
Then I'll show you there's a destiny
The best things in life, they are free
But if you wanna cry: cry on my shoulder
If you need someone, who cares for you
If you're feeling sad, your heart gets colder
Yes I show you what real love can do
If your sky is grey oh let me know
There's a place in heaven, where we'll go
If heaven is, a million years away
Oh just call me and I'll make your day
When the nights are getting cold and blue
When the days are getting hard for you
I will always stay by your side
I promise you, I'll never hide
But if you wanna cry: cry on my shoulder
If you need someone, who cares for you
If you're feeling sad, your heart gets colder
Yes I show you what real love can do
But if you wanna cry: cry on my shoulder
If you need someone, who cares for you
If you're feeling sad, your heart gets colder
Yes I show you what real love can do
okeyh, this is my lullaby =)
saya tak pernah tak cuba wat hal2 yang baik untuk mempertahankan hubungan saya..tapi saya benci bila kamu tak pernah nak hargai apa yang saya buat...sakit hati tahu ka tidak!
but sometimes....Things don't go according to plan
No comments:
Post a Comment