Wednesday, July 7, 2010

Dulu kan,

It was Thursday's morning if im not mistaken, lepak-ing at one of the most famous stall around my college..someone planning to spend her weekends at Genting..i've never been there b4, so i guess this is my chance to accompany her and..whatever la..i skipped Friday's classes..bagi la alasan ntah pa ntah kat madam minggu selepas tu..ish! tido kat genting 2 malam..macam beria jak enjoy..tapi due to Someone's privacy..gambar x blh nak upload dkt Fb..tapi setahu saya yang nak di elak dari melihat gmbr2 kat Fb da remove saya kat fb..tapi xpa, takda pun gmbr yang best nak masuk Fb..wait till my girls here! they gonna make my fb lagi indah =) huhuhuh..

macam sedih kan, 1st tyme pg tmpt menarik tapi rasa tak menarik..bagai indah kata dari rupa..whatever la..5/10..cukup?hahaha

mesti penat nak cat bangunan kaler macam tu.




dpt bf mcm ni mesti lenguh leher nak tgk...
dpt bf tinggi dulu ko pula wat touching iena!

monolog dalaman : dulu sangat ber-iya2 nak p tempat2 indah dengan kekasih hati..tpi bila hidup tnpa kekasih hati rasa lagi indah duduk dalam bilik kosong tanpa agenda yang seronok..takpa, hidup tanpa cinta bukan bermaksud hidup tanpa hidung untuk bernafas, mulut untuk berkata mata untuk melihat..tapi hidup tanpa masalah yang hebat! hahahaha

jangan sia kan orang yang menghargai kamu, bukan semua menghargai kamu sehebat dia menghargai kamu..jadi hargai la orang yang hargai anda =)

tak susah nak setia dengan orang yang setia..kan?




No comments: