macam sedih kan, 1st tyme pg tmpt menarik tapi rasa tak menarik..bagai indah kata dari rupa..whatever la..5/10..cukup?hahaha





mesti penat nak cat bangunan kaler macam tu.
dpt bf mcm ni mesti lenguh leher nak tgk...
dpt bf tinggi dulu ko pula wat touching iena!
monolog dalaman : dulu sangat ber-iya2 nak p tempat2 indah dengan kekasih hati..tpi bila hidup tnpa kekasih hati rasa lagi indah duduk dalam bilik kosong tanpa agenda yang seronok..takpa, hidup tanpa cinta bukan bermaksud hidup tanpa hidung untuk bernafas, mulut untuk berkata mata untuk melihat..tapi hidup tanpa masalah yang hebat! hahahaha
jangan sia kan orang yang menghargai kamu, bukan semua menghargai kamu sehebat dia menghargai kamu..jadi hargai la orang yang hargai anda =)
tak susah nak setia dengan orang yang setia..kan?
No comments:
Post a Comment