Alhamdulillah. Semester 3 sudah berakhir. Waktu di mana aku kadangnya mengalah di pertengahan jalan. Merungut dan bermasam di kala malam menjelang. Sibuk dengan melayan perasaan yang tidak langsung tahu berkerjasama memberi semangat pada diri sendiri. Tapi Alhamdulillah. Aku telah berusaha. Result belum keluar, tapi apa-apa pun kita redha. Usaha dan doa telah dibuat. Tawakal dan doa sepanjang masa itu pasti.
Pertama kali nya, terima kasih kolej mawar tingkat 5 blok 2B bilik 18.
Tanpa katil yang empuk, mana mungkin aku boleh berperang dengan alarm jam senjata bangun pagi setiap pagi.
Tanpa locker yang sempit, mana mungkin boleh menghalang aku untuk tambah harta walaupun luggage bawah katil masih ada sebagai markas menyimpan harta.
Tanpa meja belajar usang dimakan anai-anai, mana mungkin aku kerap ke farmasi membeli ubat allergic dek aku kalah dengan habuk.
Tanpa rak kasut limited itu, mana mungkin boleh mengawal nafsu setiap kali berjalan ke sana ke mari ada sahaja hadiah untuk kaki ini.
Tanpa jarak toilet yang dekat, mana mungkin membuat aku separa tegar bertuala sahaja ke bilik mandi.
Tanpa sakit hati yang melampau, mana mungkin aku bisa hidup terus berteduh di sana.
Terima kasih semester yang awesome. Saya ke langkawi,
Saya juga telah berjaya pergi ke Terengganu =)
Dan sem ini gila separa sedar suka ambil gambar ss?
![]() |
| untung dapat bunga dari Helmi Yusop dapat bunga dari Mak sayangs. dan IHM =)) |
I went trough big tremendous changes, I went to the library more often. I sleep earlier than my time limit during exam. I used to sleep after 1 am and wake up 6.30am every weekdays. Weekends.. yah, u noe what happen.
I park Tama at the end of the corner so then I can monitor him from my bilik yang gerek tu. And I kinda cemerlang parking bontot start from that day.
I bought new watch dekat Swatch early of this semester but expensive things wont stay longer with me, cermin kena corrosive then melting sedikit. Dunno warranty cover ke tak. Of course not but at least ganti cermin tu boleh?
I feel secure when I get access card masuk park dalam dekat rumah sewa and glad rumah sewa ada lift.
I'm happy my first paper was really nice to me and so did my last paper. My 2nd, 3rd and 4th paper kinda grr grr lil bit. Pray for me, will ya?
Entah apa lagi hendak aku katakan di sini. Mungkin sudah cukup pembuka sekadar memberitahu, blog ini masih ada entry yang bakal di update.
Cuti pendek. Semester pendek.
![]() |
| opss telebih sudah. |
have a nice holiday fellas!




).jpg)
4 comments:
Omaigod!! iena! guess what? cadar katil iena sama dengan elie punya cadar katil dekat kolej!! sebijik!!! hahaha.. mcm tak percaya jee boleh sama! hahaha.
happy holiday sayang! :)
have a nice short holiday, syg :)
Elie! hi five =)) yeah... tak sangka sungguh..
thanks dear =) Happy holiday too ;)
Ana,
thanks Ana. Hugs
Post a Comment