Saya adalah ahli Alumni sekolah saya =) saya berbangga dengan program yang banyak dijalankan =) Dan ini program kedua saya. dan seperti program sebelumnya saya terpaksa meninggalkan program lebih awal sebab ada sahaja agenda bertindih.
Mission adalah bagi semangat kepada adik-adik untuk masa depan mereka. =) Kami sayang adik-adik kami. Wah!
I'm Home a lil bit earlier due to some reasons then I can't help my friend to accomplish our mission that night (5 Feb) . I feel so bad because was not there =(. No matter what, I got one unforgettable night with my Alumni's Member.
I was so impressed with brand new things that happen in my school :) I'm happy seeing my juniors are no longer have to wake up so early just because they need to 'kumpul air' peperangan anymore. Flowers are everywhere. I took my bath at 5.30 am when I was there. told ya. It was really cold! Really! We keep saying 'ini ais ka air?' haha. :) so memories all over the spaces.
![]() |
| This is my group :) I Love them. With my partner, Ray =) |
![]() |
| This is awkward moment, when you just sit in front of your ex. |
![]() |
| without ;( |
![]() |
| with ;) |
![]() |
| Hadi dalam Hati, :p |
![]() |
| Good Bye |
If you just can spot someone in my hati ;) So I just highlighted my new tagline Hadi dalam Hati. Friends know and they laugh. Imma going crazy. My batch is the best! Alumni is the best, thanks for this friendship guys =)
'dapat kakak kiut, tapi balik awal and xsmpat ckp bye2'
I feel so touched :(
Suka dengan feedback diberi, tak sangka ramai yang suka saya. Haha!
p/s so finally dapat baju dari hard rock cafe? makaseh la yang rajin vacation tu ye. ;)






4 comments:
and when we read the feedback pya papers, memang ramai bilang ko comel n terkilan ko balik awal. hoho :) next time jgn hilang lg!
you~~ group ko sangat suka ko~~~ nice...
thanks s/u yg sangat perform!! later, buat lg aktiviti sa, mau jd fasi ja ne...
Degima adik adik ku..eysa told me about that =) terus sedih ni rasa hati..wuwu ;(
will not will not hilang lagi :p
Syaidahtul
wuwuwu ;( sedih dan sayu pula hati ini..hehe..s/u belajar dari sepa juga kan..ngee..hahaha
Post a Comment