Tuesday, January 17, 2012

Untuk ke 100 hari nya.

Celebrating the 100th day of holiday =)

I still malas-malas on my bed after my parent went to School. Ana texted me,

if u od wke up, look up in d sky, what do u see? The clouds are like waves.

nice one ;)

So i captured this picture using my humble c902 phone. Baby Eos sudah di rembat adik ke acara sekolah dia. Hari dimulakan dengan gembira. 

I cooked tom yam and ikan masak asam today. =) huhu, ikan masak asam is someone's favourite. Tapi tak tawu la kalau dah jumpe favourite yang baru. wuwu. I watched Hot in Cleveland alone this morning. I laughed a lot. The British accent scene was really cool. Hahahaha :p Gelak sorang-sorang pastu makan popia. Mcm gila pun ade.


Seratus hari today. pergh, kalah cuti orang berpantang. Dah lama aku tak timbang berat. Cuak bila sudah hari ke seratus. Mak aiiii.

Waktu sekolah rendah dulu kan, kalau kawan non muslim nak share air. Kite bagi laa, tapi lepas die dah minum cepat-cepat kite tanye. 'eh, ada makan ba alif ba ya tak semalam?' ouh my~



What are words, by Chris Medina.

p/s od stands for already. The ugliest short form between me and Ana. but we LOVED it.


No comments: