Monday, January 16, 2012

Matter of time.

Petang tadi

Pak Cik : Belajar di mana sekarang na?
Saya : Uitm. Tunggu mau sambung lagi sekarang ni cik.

Pak Cik : Uitm mana?
Saya : Twining college Mara dgn Uitm cik, kat Bangi.

sambil pak cik bercakap perihal Bangi dengan aku..tiba-tiba,

Pak Cik : Jadi boyfren kau orang mana laa?
Saya : Belum ada boyfriend pak cik, nda da yang mau. Sobs~ 

Pak Cik : Ah, tipu la kau na. Takkan tiada boyfren.
Saya : Belum ada pak cik. Betul....


Kalau dulu, kawan cakap aku menipu tiada BF aku tak kesah. Bila kawan baik punya Ayah dan kawan baik Ayah tanya. Terkesima aku.

dan tadi,

Rasa sedih diri ini menerjah blog adik-adik yang sidebar nya terpampang taken by bla bla bla. Rasa mcm andartu pun ade. Sigh.

dan aku terpandang akan lagu k-pop yang di share di lama muka buku.

Mungkin aku harus meminati artis Korea dan berasa obses terhadap mereka, baru lelaki rasa aku ni normal....




ciss, aku sudah mula diperli dengan janji-janji.
'ye next week aku balik...'


chillex, I'm happt at home!



hari yang ke 99 bercuti. Segar bukan.




Mr Brightside sounds really nice to me tonight.

2 comments:

faryhaa said...

sabar, ada juga tu nanti..blm ada rezeki kan..

Iena Ruaina said...

bersabar =)

Aby da ade Abe. Tahniah B.