Monday, November 7, 2011

Salam Aidil Adha.

Salam aidil adha semua :) How was ur raya? ada di kalangan teman2 yang tak bisa kembali ke rumah nak beraya bersama family. while me, enak2 beraya dengan senang hati di rumah even a lil bit unwell. Poor big bro! raya sorg2 d bangi. mesti sedih. sorry, promised u nak balik kedah sama2 but saya balik Sabah dulu. next time la kita jalan jauh bersama Tama.

Mee sup for eid adha. dah tentu kena prepared sedikit sebanyak barang kan. slept a lil bit late dr sblmnya. bukan sebab bersengkang mata buat kerja. tak bole tidur. lepas tu yesterday bangun awal. tengahri anak dara ni pg tidur balik. what the, after aunty da balik dari beraya..i took a nap. serious penat sampai tetidur till 3 pm. bukan penat hape, sakit kaki berdiri jaga bawang goreng.adakah normal perempuan sdg ABC untuk lenguh satu badan klu byk bediri? berasa hairan. kalau aku ade kat rumah mak tak beli bawang goreng, mak beli 1 kg bawang merah aku yang goreng. *sila google keburukan bawang goreng ye. even google tak makan bawang goreng, ahh..u should google it la senang cite. 

after the short nap, wondering. eh, tadi phone bunyi tak? eh Ana da dtg ke blm? OMG. mula la agenda berfikir sejenak. turun bawah dengan perasaan kebingungan. ouh, blm lagi. naik atas balik then few minutes later they are here. thanks for coming! hanya ini tentera kawan2 yang berjaya beraya di Ranau. yang lain beraya di perantauan. sedih.

bercerita gelak sampai Justin Bieber pun keluar cerita. hahaha! we have a short hu ha. and wish for the 2nd part lagi. Sallehan nda sabar tunggu cerita Gere2. Sallehan, kalau saya dapat Uitm Melaka lagi b'geng la kita. Kalau dapat Uitm Shah Alam lagi gembira. tapi selain dari dua Uitm ni memang menangis la. Got nobody dkt tmpt2 kampus lain.

Betapa bersyukur nya berada di Sekolah yang baik bersama teman2 yang baik. =) senarai kesyukuran harus di buat ni.

I ate cocktail a lot kemarin. sambil becerita sambil makan. hahahaha! 

and i learn to eat cheese through tart blueberry cheese. someone taught me to eat cheese during past puasa. he bought me this kind of tart and i love it tastes. Mak bought blueberry tart from her closed friend, which made especially from Pahang. Jauh kuih tu dtg. :p

;)
I text my friend about the supplement semester, to help my friends about their subject. Hope they managed to register for supplement sem. Wish you all the best friends.

I've been thinking the best time going back to KL. which maybe end of this year. and been thinking, instead of bekerja part time. why don't i go for any short vacation. pergi jela mana2. travel alone pun tak ape. =)


salam aidil adha,

dr saya yang unwell flu tak berhenti dan sore throat.

Cute. Pictures, Images and Photos

aha! I just realized, i got T-shirt which from Malacca and Bandung. which hadiah dari seorang lelaki. after 21 tahun hidup baru 1st time dapat baju dr lelaki. kesian c iena. better late than never. lalalalalala.

8 comments:

ANA said...

aha! nice~ oh. dunno pun yg ko sakit time tu. poor you. huhu. btw, sy amat2 lupa bawa tu kek coklat n puding ko. aish~ lama sy teringat tu kemarin. hahaha~

happy Raya Eid-Adha, iena :) Thanx for the yummie foods~!

Iena Ruaina said...

hihi..sia biasa ouh demam yang kejap2..ntah kenapa..ni ari flu getting worse sikit..nway, tetap mau happy2 ba sama kamurang ;)

yakan, sia pun lupa mau kasi tapau..sorry2.

thanks for coming babe!

Elie Lily said...

salam aidiladha buat iena sekeluarga! jangan makan banyak2, nanti kenyang berganda, langsung malas nk gerak ke sana dan sini! hehehe

Nur Farah said...

blubeery cheese tart memang sodap la iena.. hehe... btw untungla after 21 dapat hadiah tshird dari lelaki fara tak dapat until sekarang llagi sadis kan.. haha..

btw iena hope u sembuh cepat n selamat idul adha dear! take care.. :D

Iena Ruaina said...

Elie dear,

thanks..u too..:) selamat berhari raya aidil adha, untung ummi elie masak sedap2 kan.=)

Iena Ruaina said...

Farah dear,

yeay! sgt sedap..ade kat bangi lagi sedap..rase gile blueberry die..hahaha..untung la kan, lagi untung kalau BF yang bagi..ntah bile kite tak single da kan cik fara oi.

thanks dear ;)

Aziz Syaidahtul said...

sama2 seja kita demam masa raya haji...ngeh..

Iena Ruaina said...

hahaha..kesian kita kan idah..