Salam,
This was happen today, I was watching TV. Then this thing pop up in my mind.
hahaha.
So, this happen nowadays. Not like really happen, but I post about that after think the they are related. kah kah kah. Bukan la nak kata ada insan yang all benda ni dia buat. but like me, i just update dekat blog. yeah, i love my blog. then what?!
ok start from this
and followed by this
and bla po pet pet pot pet pot pat dkt blog..like i did..wahahahahaha the only thing yang saya buat..lalalalalala
and people will ask you directly or secretly through
yeah, ask me anything. no wonder la
and finally, wat cover or anything nak menjawap spekulasi mcm rasa diri tu lagi femes dari Oprah.
![]() |
| Yeah, broadcast yourself...no wonder girl laaaaaaaa.. |
That's all. If you can relate it sampai bole buat buku..mari share idea. =)





8 comments:
hahaha. jum kita buat camni. LOL! putus cinta pastu kita nyanyi lagu sedih di sawah bendang, mau? kah3~
mari..
sia booking lagu sepohon cinta yang berbunga by Ziana zain. (sory, nda tau tajuk...) it happen nowadays isn't??
and my song will be "Mengapa" or "dibalik awan yang merah'' punya lagu. hahaha. terpaksa kita buat video klip yang mimicing ni. kah3~
terpaksa la..since we are not good in singing but good in merosakkan lagu..wahhahaha
hahaha...bah buat...sa mau tgk...
terus seolah-olah xda ruang utk privacy
mbahahahaha..ida, nanti..kita brain storming ramai2..ngee
ahahha! sebab tu lah orang cakap social network berkait rapat dgn life kita!m :D
absolutely right.
depending dgn social network je skrg...
Post a Comment