Sunday, October 30, 2011

In a Relationship.

Salam,

This was happen today, I was watching TV. Then this thing pop up in my mind.


hahaha.

So, this happen nowadays. Not like really happen, but I post about that after think the they are related. kah kah kah. Bukan la nak kata ada insan yang all benda ni dia buat. but like me, i just update dekat blog. yeah, i love my blog. then what?!

ok start from this


try dgr lagu cinta muka bulu


and followed by this



kata kerja and buku lima is my favourite :)

and bla po pet pet pot pet pot pat dkt blog..like i did..wahahahahaha the only thing yang saya buat..lalalalalala


and people will ask you directly or secretly through


yeah, ask me anything. no wonder la


and finally, wat cover or anything nak menjawap spekulasi mcm rasa diri tu lagi femes dari Oprah.

Yeah, broadcast yourself...no wonder girl laaaaaaaa..


That's all. If you can relate it sampai bole buat buku..mari share idea. =)




Cute. Pictures, Images and Photos Cute. Pictures, Images and Photos

8 comments:

ANA said...

hahaha. jum kita buat camni. LOL! putus cinta pastu kita nyanyi lagu sedih di sawah bendang, mau? kah3~

Iena Ruaina said...

mari..
sia booking lagu sepohon cinta yang berbunga by Ziana zain. (sory, nda tau tajuk...) it happen nowadays isn't??

ANA said...

and my song will be "Mengapa" or "dibalik awan yang merah'' punya lagu. hahaha. terpaksa kita buat video klip yang mimicing ni. kah3~

Iena Ruaina said...

terpaksa la..since we are not good in singing but good in merosakkan lagu..wahhahaha

Aziz Syaidahtul said...

hahaha...bah buat...sa mau tgk...
terus seolah-olah xda ruang utk privacy

Iena Ruaina said...

mbahahahaha..ida, nanti..kita brain storming ramai2..ngee

Elie Lily said...

ahahha! sebab tu lah orang cakap social network berkait rapat dgn life kita!m :D

Iena Ruaina said...

absolutely right.
depending dgn social network je skrg...