Tuesday, October 25, 2011

I remember the smell.

Salam,

Arrived home safely around 1 pm tadi. Thanks sangat to my dearie Ana =) Thanks for your time, our late night walk and The Lion King :) Wish to watch Twilight lagi nanti, still remember how bad I wish I should have a BF before Twilight ends. Sigh, da nak abis da pun. Kehsian, and nanti pergi jela tgk Breaking Dawn Part 1 dgn sapa2.

Re new boarding pass and something nice ;)

Dari mendung ke cerah,
dari terang ke gelap
dari tak ngantok tidur lepas makan.

Pink utk air sedap, Guava :) aku bedal 2

Happy Deepavali ;) mesti Ameer Ali wat open house..eh?
Dengan gembiranya, sudah selamat sampai di rumah. Bro hantar ke airport yesterday. During check in, akak tu tanya..'ni flight esok ke dik?' eh..no, harini. ouh my..automatically teringat abg dkt kl central! masalah bila org jage kaunter tak tahu tarikh. I was at KL central on Sunday, pergi confirm tiket..abg kat kaunter tu tanya, nak amik flight bila. then saya cakap esok.*noted, sunday 23rd October*. So bila abg tu tnya..esok berapa HB? Saya cakap 24. But itu abg sngka today (ahad tu) adalah 24 october!! Tup3 itu abg confirmkan tiket saya pada 25hb. sengal tak sengal. glad akak dkt check in was really nice, helped me transfer tiket saya ke 24 hb. Masa yang sama, and Seat yang sama :p



Hurm, I miss Tama. the great companion when I was alone dkt Bangi. whenever i felt bored, Tama bawa pergi  mana2 yang saya nak. as long tahu jalan :)





No comments: