Sunday, August 15, 2010

Ramadhan 5

Cepatnya masa berlalu, sudah berada di Ramadhan yang ke lima..tolak jari kaki dengan jari tangan..ada lagi 19 hari lagi di sini..suka =) tadi tpon mama, bagi cerita hal2 saya di sini..mak kata best la abg bole jimat makan bebuka dekat masjid...thanks mak sebab paham apa cerita saya tadi =)
berbuka puasa
1st saya makan KFC-chicken rice combo
2nd makan nasi tomato beli dekat bazar
3rd saya minum milo, makan maggi tom yam
4th saya beli nasi campur dkt cafe.
5th belum pasti lagi...

kalau o'on ada sini kan best..sebab dia suka makan oblong (mcm tu ka mau eja tu?)o'on kata dia x pg bazar...sebab x tau pa nak beli..
me : kalau ada oblong o'on nak?
o'on : nak
me: tp kakak balik pagi..mana sempat nak beli...
o'on: ouh yakan..nda pa la..


2 comments:

Syat0za Zai said...

hohoho ^^, jimat berbuka kat masjid !
kak org sabah ek?

Iena Ruaina said...

hye syatoza..yeap...org sabah =)