Saturday, August 14, 2010

Oh Kamu..!

selesai test MGT 300, ok jum on9..tpon family d ranau semalam..mula dengan adik sy..tnya2 sal hal2 di rumah..then tnya pasal ni jejaka yang selalu dirindui..memandangkan mak cakap malam jumaat jejaka ini nda pulang..ayah suru o'on berpura-pura ckp jejaka ini masih hilang..then sy dgr mak ckp..ish...kesian..haha! tahu pun saya rindu jejaka ini..hui michai ku sayang..ko jangan gansau2 aa..sia nda suka..duduk2 diruma ja..walaupun ko jejaka..nda payah la ada gadis..aa?diam2 ja diruma..nnti sia kasi beli ko frieskies yang ko blm penah makan..sama loceng baru aa? kita sama single ba..kii?

sebab terlalu rindu, suda jd screen saver..

saya tak penah suka kucing, temasukla kucing siam yang bersepah2 di changloon tu..ekor kembang dan comel..tp time kecik2 dulu sy kena bagi kucing nama boroi..kucing siam..tapi sy kesah gitu2 saja..dukung pun jarang..tapi kalau jejaka di atas...dia tidur pun sy kacau..dia hilang saya cari..dia lama2 diluar saya bawa masuk...kalau dia ngiau2 sikit pun sy bagi makanan..tapi micai...saya minta maaf..cuti sem sy sekejap saja..jadi waktu saya teda di ruma..kamu x bole lepak2 dlm ruma wktu pagi..sebab nnti kalau kamu mau cakar2 tanah amcm kan??

-wktu kamu kecik kalau kamu sembunyi bawah peti sejuk saya risau..manatau kamu kena karen?
-pastu dulu kamu lari2 macam org gila..saya pg dekat kamu kena hurung kerengga dgn byk..kalau kamu x sempat balik mcm mana?
-jangan gansau2 jauh2...anjing kamu nda dpt lawan..
-kita single dulu..nnty sia cr ko gf...ok?


MyEm0.Com

4 comments:

Dydue A'eN said...

bengong!! sy ingatkan ko da keginawaan baru ka apa ka..ya ampun... ingat apa...tu tungau pulak...ya ampun...mati2 ingat orang..ahhahah

sorohon kopio ki Iena.. mumbal..ondos ku nga tulun..tungau mala..nyahhahha

Iena Ruaina said...

hahahaha...manada keginawaan baru..tapi sia nda tau mau reply komen ko dlam dusun ni..hahaha..kusing be gia..

Dydue A'eN said...

nyahahahah!!! abang ku d Unimas baca ni... dia ingatkan ko mksudkan org juga... tau2 kucing..nyahahaha..sy pn tia tau apa sy ckp tu na..ahahha

Iena Ruaina said...

kah kah..hahaha..bukan bf..kucing ye..