Wednesday, April 3, 2013

Eat and LoVE :)

Me      : You, you pernah makan bihun die kaler putih, tp de carrot de sayur-sayur pastu de black pepper.. 
IHM    : Pernah, mak I masak bihun macam tu laa
Me      : Sedap, I pernah makan aritu kat rumah member, bibik dia masak.. Lepas tu kt SC aritu..



Few days later, He brought breakfast for us all the way from Mallaca, and this is what I ate happily smiling without willing to share.

This cheese tart was the only cheese that I can eat, yakni tidak terlalu rasa cheese nya dan sedap. Minta recipe nanti? Rajin adik IHM kan =) 






Membazir amalan setan.

This is one of thousand reason why I love you, never failed to win my heart and willing to sacrifice. Thanks bestie!



sejak akhir-akhir ini,aku suka diskusi kita,walaupun ia belum pasti,tapi ia seolah janji,yang menunggu hari untuk termetri


what I basically hit the RT button and smile :)

2 comments:

Khairieah said...

so sweet! =)
he is the one... hehe

Iena Ruaina said...

In sha Allah =)

Mendoakan untuk kebahagian kita bersama ;)