Friday, January 20, 2012

Friday, Jan 20 ;)

Habis pegang apa lagi dong?
Pegangan sama Tuhan.


comel je awek tolong tolak motor seorang sasterawan yang cuba menghidupkan kembali seni sastera padahal hidupkan motor aja susah. kah kah kah.

Finally, after more than fifth time. Baru aku bisa menghabiskan cerita ini. Nice movie , worth watching. Try la on your free time tgk free kat Youtube. I'm not good in downloading movies. So, youtube jela keje den.
3 hati 2 dunia 1 cinta tajuknya ;))

Delia : Apa gunanya ya kita bahagia jika akhirnya harus membuat sedih orang-orang di sekitar kita?



Menghadapi kemerdekaan tanpa cinta,
Kau takkan mengerti segala lukaku,
Kerna cinta telah sembunyikan pisaunya...

Bayangkan wajahmu adalah seksa,
Kesepian adalah ketakutan dan kelumpuhan.

Engkau telah menjadi racun bagi darahku.

Apabila aku dalam kangen dan sepi,
itulah bererti aku tungku tanpa api.

by, abang hensem rambut Afro


Setelah lama menyepi tiada sebarang agenda huha bersama rakan, today kita huha dengan gegirl. Niat di hati hendak makan mengisi perut yang lapar bersama mereka. Tapi bila teringat gulai ikan fav sendiri masak sendiri. Glup Glup Glup pula rasa di hati. I used to eat ice cream jagung bersama ayah setiap kali hari Jumaat. Waktu zaman masih duduk di bangku sekolah rendah. haha!

Happy Chinese New Year :) cuti ni bole la kita sama-sama khatam buku Dato LCW kita.. 




aku bukan bermaksud untuk jiwang di sini. sila paham.






Friday is forever-  We the Kings.

No comments: