Tuesday, August 30, 2011

Hari Raya =)

Salam Aidilfitri =) semoga kalian bergembira di hari bahagia ini. Maaf di pinta sekiranya sepanjang anda membaca blog ini ada sedikir bahasa yang mengguris perasaan kalian. Ampun maaf.

So today, tema Purple. I never knew purple ni cantik la instead of asyik pink je memanjang. hahaha. Izaat cakap my DP dkt FB kinda slim. siot~ ye, saya diet sepanjang berada di rumah.till he said, tunggu la balik bangi tgk cane. ok sudah2 la menipu iena. awok ni suka benar bang bang boom org. 

I got Rm200 today sebagai duit raya, alhamdullilah =) and i still got insurance cheque triple 6 belum bank in. OMG! sangat teruja nak menabung for vacation. ramainya mau join saya vacation =) yeay~the more the merrier. so let's plan and have some good time together gaguys.
with potot aka lobster aka o'on.


Momel and on's eyes.


and friends =)
Sangat terharu, even da petang. they still come. thanks guys. and thanks for loving my sunquick blackcurrant sprite =) made it especially for you guys! esok rombongan cek kiah beramai2 lagi kan. sure iena follow. tetamu kewajipan setiap tahun tak datang tahun ni.encik wawan. biasa dia la selalu datang setiap kali raya.pernah datang bersama encik shazie yang teruja dok bersembang dengan mak. hapekebende nye pun aku tak tahu.

tak berjaya ke rumah cik puan fadhilah. sedih =(

thanks Wiwiek, peth, dydue, Lee, Lehan, hadi and arip =) wiek, kinda sedih nda da gambar sama =(
Cute. Pictures, Images and Photos
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.
nak lawan? baju kurung + apron.
saya back up dok kat dapur =)





ouh ya, beware kalau send MMS dekat orang secara bulk aka send to many. sebab maybe menyusahkan orang nak reply. nasib baik peka pada details.nasib aku tak reply all tadi.

I LOVE SEEING MAN WITH A COMPLETE BAJU MELAYU.

my god, dah  4 tahun  :|

6 comments:

Anonymous said...

smart! mau tu gmbr semua.. ;)

Nur Farah said...

wahahaha... tahu tak apa.. so sweet rupenya warne purple tu.. heee..

btw 200 sangat banyak okeyh.. haha.. selamat beraye .. :D

Iena Ruaina said...

dydue, alrite...nnti tag d fb :)

Iena Ruaina said...

fara,

kan? haha...thanks, u too..riang ria raya

Ekin Razly said...

blogwalking. samat ari raya ~

Iena Ruaina said...

Ekin Razly,

selamat hari raya =)

thanks for visiting :)