Friday, August 5, 2011

4 In the morning.

Everybody was really busy lately. Maybe after our group-mate done with their futsal dah kena rushing2 untuk kerja group. Sometimes, the details about our project made me confuse. whatever la, as long as we work together alrite? so last night was the second time we spend together for our final project. we use 5 laptops all together, sorg satu la for sure. tapi tension bila ada alert, 16% remining semua bagai. semua dah kecoh cari soket. watnya soket dkt Mcd tu byk yang rosak. lepas ni bawa extension wire la. :p

We got test today, so last night masa membuat assignment plus study sikit. ya, study sikit2 sebab sir bagi soalan bocor. tapi bila semua dpt paper semua muka mcm nak " woi, pesal lain ni wei! " dengan tenang plus cuak semua settle wat test dengan berjaya dan tidak berjaya itu aku tak tahu.


Sayuthi menghafal untuk jawap test esok while Sabrina working on layouts.

Secretary kepada CEO
saya adalah secretary yang membuli CEO beli coffee untuk saya.

Coffee helps me to stay awake last night.

Take 5 :)

We're done at 3 something in the morning. dala saya jenis susah stay tak tido sebab saya kuat tido. hahahaha :p ingat nak sahur terus je kat Mcd tu. nasib semua nampak jalan pulang. hahaha



If one of your friend bawa kawan dia untuk join wat assignment, just buat mcm dia busy wat hal dia kita busy wat hal kita. mungkin kita harus menjadi peramah wahai Sabrina? but when this guy yang duduk dpn kau tiba add d FB. ko nak buat apa? approve dpn mata ka wat2 delay eh aku tak on9 nnti baru aku approve padahal bunyi IM kat FB tu memecah kesunyian malam buat kantoi yang kau sebenarnya sedang on9.  ye, gaji saya dah kena potong wat kerja sambil on9. lalalalala..tapi remuneration saya yang buat. jadi kau kesah apa. lalala

jadi kita approve then sambung tekun membuat kerja sambil chat lepas tu ceo sibuk nak tlg bacakan chat. takde privacy wat kerja sebelah ceo ni..

Jadi kita wat mcm Sabrina, lepas approve say thanks for the add..hahaha :p =)



Kesan tidur lambat,
sore throat, flu and fever.
although Iena is strong, but you are weak la antibody.
Cute. Pictures, Images and Photos

4 comments:

Shab Shab SABRINA MIRZA said...

HAHAHAHAH! sawan aku duk mcd tuu.. pas balik baru aprve..ngahahah!! wahhh! ayat aku tuu...

Iena Ruaina said...

haha, aku lagi best..sampai demam T_T

Elie Lily said...

semangat amek test! heheh
btw..get well soon okay? ;)

Iena Ruaina said...

elie,
thanks thanks =)