 |
| =) |
 |
| I'm amazed. |
 |
| I love them =) |
 |
| Hahaha =) |
 |
| iena and asheeka |
 |
| cina-melayu-india = 1 malaysia |
 |
| ella and iena |
studying at different places, but we meet rarely here..this was the first time..and we choose, KLCC...hey! tipu, padahal ke Berjaya Times Square. ok, to be honest..sy adalah insan yang tak reti naik train sorang2...saya akan sesat tak kira di mana..saya akan telefon kawan2 bertanya adakah saya di stesen yang betul..jangan la gelak, sedangkan org Kl sendiri pun ada yang nda pandai travel alone nek train..jojo guide me...naik ktm then turun kat BTS..bukan Berjaya Times Square tau..siut, dah tau aku ni suka sesat bole lagi wat lawak ntah hape2...
setibanya di stesen saya buat muka seposen cari ticketing nak beli ticket ke hang tuah...lalalalalala..saya suda pandai :p and i make May, Sab and Jojo proud..sebab tidak sesat...lalalalala =)
kami kalau jalan bertiga, nda sah kalau nda beli barang dari kedai yang sama...and thanks to Yogi Bear, comel la Yogi...Boo Boo pun comel..awwww...~~
bercadang untuk kembali ke Bangi sekitar pukul 6.30 petang..tapi 6.40 still dok posing2 dpn camera lagi...ciss sungguh..pastu menghantar ella ke stesen pudu dan menemani dia menunggu taxy memakan minit yang agak lama...sebab, kami tunggu taxy dpn traffic lite..sungguh tidak sesuai..yela...kami mana tau stesen taxy pudu d mana..hahahaha..punya lambat aku update blog, kejadian sabtu lepas..arini da ari selasa..
ok, saya ada 2 test sedang menunggu..saya nak buka buku dulu...bukan mukabuku!!! ok2..selamat sejahtera semua.
Selamat Menyambut Maulidur Rasul semua =), teringat waktu form 5..eysa and the gang pg berarak..tp sy tak ikut..kalau tak, da bole mee sup dengan dorang..huhu
4 comments:
huhu. cute ni kazen ko. hoho. oh. peristiwa maulud nabi d skola sgt best! rinduuuu...
hahaha..cute beh mereka..hahaha =)
ya ba..paling..hey! i miss la
miahahaha.. sama ngan fara.. tapi fara bukan jenis sesat.. tapi jenis tak hengat jalan.. kalo nak p mana mana harus ada guide.. kalo tak tak bergerak la jawabnya.. (T_T)
hahaha..ina pula jenis cpt ingt jalan..tp bad in traveling alone via train..huhu =( miss you farah =)
Post a Comment