Friday, January 21, 2011

FASTER

tutup jerawat



=p


So yesterday,

Menonton cerita Faster, bersama Sabrina..sapa tak tgk cite faster lagi sila2 la pergi...mula nak tgk cita khurafat..tapi tidak percaya...cerita faster pun tak penuh lagi khurafat dah penuh..hebat tak? filem melayu melalui satu fenomena yang hebat sekarang...sungguh tidak seronok apabila duit semakin memasuki musim kemarau....hish, Mara bila nak mara ni??huhuhuhu :p..saya nak bayar bil BroadBand ni..tolong la..:p alasan semata2....

saya selalu memanggil Sabrina dengan nama GILE...kemarin kan, waktu tengah dalam kesibukan Alamanda tu..*bape kali dah saye ke Alamanda sem ni? saya bertanya kepada Sabrina..

"Gil.............pastu terpandang Mak Cik yang betul2 sedang melihat muka daku...
pastu automatically kan, saya senyum kat mak cik tu...rasa2 dia paham tak apa yang saya cuba katakan??? hish, mesti mak cik tu cop sy lain2..sebab suka panggil org normal GILA...

dengan tak semena2.."Sab, aku tak nak panggil ko Gila dah"! hish...tula, mulut punya pasal

paham tak saya cerita apa? (ayat ni Madam Investment suka sebut..) tapi dia sebut camni..

" Paham tak aku cite ape ni?" sambil loghat utara dia...semakin meningkat Sem yang saya duduki, semakin2 muda2 la pula lecturer saya...waaaaaa...pelik..


*kalau kamu suda tingu tu cerita faster kan...kamu rasa2 la...ada ka Faster 2 tu aaa?sebab anak tu urg itam lagi mau revenge...ba, berdendam2 la kamu..pengarah bikin filem..nnti sia pg tingu..nda da hal la..:p

kalau cerita Omputih, action dia betul2 real..yala technology cenggih kan
kalau cerita Hindustan, action dia pukul nda kena..bunyi kalah org kena pukul pakai kayu balak..
kalau cerita Korea, kena tumbuk bedarah bibir..trus hero pigang bibir sambil wat muka jambu
kalau cerita Melayu, betumbuk sket, trus lebam2 suda..berdarah2 suda..pastu mesti teriak..ya ka?
kalau cerita Thai, *berdasarkan cerita Ong Bak 3, hish..mcm aku pula yang patah kaki aku rasa..

pastukan, kalau cerita Hindustan kan, perasaan tak??durang naik bukit2 cantik hero dgn heroin jak...trus tiba2..byk back up dancer menari dengan LANGKAH YANG SAMA, baju yang bertukar ganti sebanyak 5-6 kali..mana dtg nya semua itu?hahahahaha

kalau cerita kung-fu pula, hero buli terbang, tapi bila nak pergi betapa...kena jalan kaki..hihi :p

hish, merapu suda..yala2..


iii, tau tak...haritukan..ada la org buat filem kat Kolej i..u noe, dia punya pekerja2 pembikin filem kan...agak kurang ajar ni...ada ka patut Lecturer saya kena lalu tepi2 yang tak sampai 2 langkah...makan ruang betul la...tolong la..kalau bikin filem di kolej org pun..sila la join kiteorang punye dress code, kiteorang tak pakai dress pendek ke skirt pendek g kelas...pastukan..kan artis suka kena minat, tapi kan..napa buat muka dengan kami???iiii...tak best tau nyah, senyum2 la..tak rugi pun..tak cair make-up u nyah...please la, nak org suka nak dijadikan contoh tapi sombong tak memasal..kolej i ni biase2 je..kalau nak sombong depan blok usang tak payah la nyah...baik kite senyum2 then org akan mengata kamu ni FRIENDLY..kan senang nak hidup =)


penambahan, setelah di tanya oleh FARA  cita FASTER best, saya bagi 4.5/5 huahuahua..=)

2 comments:

fara said...

conclusioonnye citer faster tu best ker tak iena???

fara dua dua citer tak tengok lagi.. takut .. plus maraaaaaaa.* teriak kuat2 suh loan masuk.. hehehe..

Iena Ruaina said...

hahaha..ok, conclusion nye..best2..sebab puas hati =) nnti fara tgk la..ni nak kua cite the green hornet plak..lagi best..transformer 3 lagi..sila2 beratur di pawagam berhampiran..MARA!!!!!!!!