ok, saya dengan tak semena mena mengoder nasi with chicken sweet and sour..resultnya: makan dua sudu then tolak depan..sila tolong habiskan ye org depan..lalalalalalala :p
pastu, teringin nak makan waffle with ice cream..org dpn sila berdiri dan pergi beli..makaseh =) huhu
tgk la muka org kesedapan makan..hish...
nyum..nyum...
saya terpaksa menghabiskan makanan ini dengan muka senyum2..muka ikhlas dan muka suci..kalau tidak, teda 2nd movie..
and my 2nd movie was, Season of the witch =)
************************
minta maaf atas kegelapan gambar ini, saya guna c902 ja amek ni pic..huhu :p
P/s I'm going to Tasik dekat putrajaya pula hari ni..mari~~~
5 comments:
asyik tgk gmbar org lain g i-cty je..elie tak nyempat2 pegi sne lagi!
sobs! :(
tebalnya waffle ituHH! mmm...mcm sedap.
tak best sngt pun elie..
t ade mase pg la..then jgn lupe cite kat blog =)
wiek, hahaha...sedap ba =)
Si dia?
hihi..kawan ja ba bro..biasa la urg nda da bf ni..mau juga merasa si dia si dia ni..kuang3
Post a Comment