Saturday, January 8, 2011

Cheritera 2011

saya movie marathon..2 movies je...huhu..mula2 tgk Hantu Kak Limah Balik Rumah, ok ini cita pilihan si dia ok..terima jala..sebab nak gelak2..last2..sy yang gelak tak ingat dunia..sampai nanges2..hish!...nasib baik eyeliner waterproof =)

ok, saya dengan tak semena mena mengoder nasi with chicken sweet and sour..resultnya: makan dua sudu then tolak depan..sila tolong habiskan ye org depan..lalalalalalala :p

pastu, teringin nak makan waffle with ice cream..org dpn sila berdiri dan pergi beli..makaseh =) huhu

tgk la muka org kesedapan makan..hish...
nyum..nyum...
saya terpaksa menghabiskan makanan ini dengan muka senyum2..muka ikhlas dan muka suci..kalau tidak, teda 2nd movie..
and my 2nd movie was, Season of the witch =)
************************
minta maaf atas kegelapan gambar ini, saya guna c902 ja amek ni pic..huhu :p


mari makan ice cream sambil I-city =) huuhuu..setiap hari makan ice cream..hujung bulan ni menjerit bagai bila badan da overdose lemak..huhuhu..


P/s I'm going to Tasik dekat putrajaya pula hari ni..mari~~~

5 comments:

Elie Lily said...

asyik tgk gmbar org lain g i-cty je..elie tak nyempat2 pegi sne lagi!
sobs! :(

al said...

tebalnya waffle ituHH! mmm...mcm sedap.

Iena Ruaina said...

tak best sngt pun elie..

t ade mase pg la..then jgn lupe cite kat blog =)

wiek, hahaha...sedap ba =)

EB said...

Si dia?

Iena Ruaina said...

hihi..kawan ja ba bro..biasa la urg nda da bf ni..mau juga merasa si dia si dia ni..kuang3