yeah ni kerja sia setiap hari, bila dah bosan tgk blog sia..sia akan menukar2 nya dan sering kali geram kerna link selalu hilang..tula lupa save..huh! kembali kan link kasut2 sia yang comel dan cuppy cake yang nyumy itu..huhuhu..takpe yang penting puas hati dgn apa yang da..tapi layouts ni cam penah diguna pakai orang syak..penat mencari layouts yang ada semua teda space untuk comment (even urang jarang kumen paling2 pun c krea, c padella, c didu, c lehan..) tapi ini untuk memudahkan kamu mengomen juga bah kunun neyh..dan akhir nya dapat lebih lagi bah..ada notification da comment gitu..thanks to google kerna menolong saya..
2 comments:
hehe.chantiQue bah ni layout.. cumil2 gitu..
p/s: siok2 ja lagu d blog ko.. pa tajuk ni?? x kana tulis tajuk dia...
thanks,hoho..erm tajuk dia wishes-le couple nyanyi...sila dgr..:)
Post a Comment