Friday, May 8, 2009

kerinduan sama ranau

*kalau ko kaki kadai cuba ko cari mana milimewah...hahaha
sia berada dalam mood merindui ranau, tau la ranau kecil..tapi kicil2 pun syurga juga wat kami yang sayang ma ranau...huhu...walaupun kalau ko turun kadai konfem ko tau sepa yang keluar sebab sana2 juga semua orang keliling mau pg..sia berharap ne ni ranau akan berkembang pesat di suatu masa...fadhilah, nanti kita ukur kadai kio..kita pg beli sayur...hahahahaha...lehan, ko bilang ko mau makan puas kan nanti time cuti..bah kita makan makanan mama kita masak aa...
seklan untuk kawan2 ku yang kaki kadai..:
mana tempat mau beli kasut,selipar, dan sandal di ranau?
~mesti la d abc..
mana gima tmpat mau jumpa kalau kita mau keluar ramai2?
~mesti la ice cool..
mana tempat kita selalu jalan minta air cond
~mesti la milimewah, tak pun kfc ( sia tia tau ok dah ka belum tu air cond durang)
mana tmpat mau beli barang2 keperluan seperti tudung dan yang berkaitan?
~mesti la rezeki
ish2..tak sangka sia kita membesar di sini...pa pa pun..teman2 mari kita sayang ranau...hahaha...

6 comments:

Khairieah said...

of course! hehe

Iena Ruaina said...

hahaha...

Anonymous said...

sy nmpk tau!!!! obvious!!!

Fadhilah said...

ko lum lgtaw.maju setapak suda rezeki trading.ada cctv suda taw!hehehe

Khairieah said...

ah betul ba ada cctv?? hahahaha

Iena Ruaina said...

CCTV?astaga, mungkin mau skodeng kita yang selalu gelak2 masuk sana..hahaha