Tuesday, March 24, 2009

a shoulder to cry on

huhuhu...im kinda semakin tertekan dengan keadaan yang meyedihkan..huh! aku memerlukan lagu a shoulder to cry on...sangat sedih bah.. kenapa semakin banyak mau pikir neyh? argh~~ hurm when aku terpukul dengan kata2 syafiq yang agak leser aku sabar jak..but, apa lagi cara len sia mau relaks? nangis la! huh~when sampai jak di restoran ice blanded yang kowl itu...i went to the toilet dan nanges2...and texted fadleigh ( who else aku ada?) trus dia called (sebab dia dapt free call 1 minggu kowt tu psal dia kowl..)and when he said..pigi mengadu dengan bf ko...pigi ina, sia tia suka ko gini...what happen u guess? tambah nanges la... aku bukan macam teman2 bisa mengadu dengan bf mereka...im alone, yeah bukan minta simpati but sometimes ur girls wouldnt have to much time for ur silly problem not like ur beloved one.. then i wish i have someone tyme tu..but im okey leigh.. thanks 4 da call and made me tambah sedih kerna itu...hurm..aku semakin *binggung dengan kawan2 yang cakap aku neyh lupa daratan?eyh..aku bukan lupa dari mana asal aku..tapi amcam juga sia mau wat slang sabahan when cakap in malay?astaga.. sia tia penah lupa diri..eww plez, bila jumpa may ngan tytah tak penah kitaorang lupa daratn!...argh strees~

5 comments:

L.E.H.[a].N said...

kcian jg ko kn...jahat jg kwn ko 2...ko ckp jak bha style sabah sama dorng..."

Anonymous said...

aish!!! padleigh jg ko ingat la..hehehhe..lek ko na..jan ko nagis2 sna..pa jg tu budak ckp ma ko??

Fadhilah said...

i have a tough shoulder to cry on..but he wont let me to cry on it...because he said cry to allah and he will listen

Anonymous said...

ehehehhe...skong bha pa c padella ckp tu..sy pn skng amat sedih..tp...glad to hv a frens yg very supportive

Iena Ruaina said...

hahaha...memmang kureng tu selalu..naka selalu sia min2 bangga la kunun bercakap sabah dengan kawan sia..and kami sumtyms mengumpat durang tia paham..hahahahahahah