Friday, January 23, 2009

starting on again...

hal LO!! (may punya style)
yeah..sudah cuti...yeah, aku keseorangan di rumah ini...mak ngah baru jak bertolak pergi ke erm kedah...aku tak ikut...hurm...macam best kalau ada sapa2 yang rajin untuk mengambil aku di uma dan pergi berjalan2...hahaha..tapi takpe...kite just dok aje kat uma sambil online, makan, tidur dan study..14 feb V day, eh bukan la test math 1st..and bercadang ke genting?ey yeke ney..haha...
aku bersarapan dengan c baba tadi...hahaha..bodo bukan sarapan..lunch troz..sedang asyek makan2 hahaha..budak uniKL merempit la kunun...padan muka yang jatuh hp...aku boleh tergelak2 melihat mereka...kang kena penampo kang tak ke naya tu?yeah aku suka kehidupan baru aku..even hurm agak jauh dari kesibukan kota dan teda lagi 'zone tikus' aku still gembira...hihi...hurm suka dengan teman2...yeah nasha sangat lucu semalam..1st time aku tergelak2 dengan riang sambil makan2..hahahah...fatin sudah rapat dengan sayuti...haha...one of my classmate sampai tanya durang ade scandal ka apa..when sayuti (tytah panggil titin) taw syafika kami panggil baba then dia panggil fatin bobo dan aku bubu! mau tak terkesima kau kemarin...tapi tak pa la..let by gone be by gone...
***************************************
aku sudah pandai berbelanjan :)
hahaha...when i say i need new bag, kasut, baju...
okey the kasut punya harga rm39.90 tapi ada sale 70% jadi just cost rm12!(haha)
bag erm rm26.90...
new t..erm rm21.90
yeah suka hati aku shopin tu hari...hahaha...
*****************************************************
susah hati aku nampak pak cik tua d cafe yang mengemas meja..aku tak leyh arr touchinh melebih je slalu...sedih aku nmpak dia angkat2 piring..kemas2 meja..dalah tu cafe besar...erm uncle bas lagi, aku terbayang dia di rumah bersiap2 mau pg amik student pg koleh tros dia punya bini kasi pakai tu yang merah2 di dahi dia...sedih aku dowh tengok...kalau la boleh aku nak semua orang sekeliling aku happy...agak lucu, tapi itu la hakikatnya..dan kucing yang teda kaki sebelah...cian kucing kedai nasi kerabu kami tu....kedai tu air dia selalu tak manis..kalau aku pesan air teh ais lebih manis yeah...bodo je aku neyh taw...
may!!!gantung, ko paham ka?

1 comment:

Fadhilah said...

lama tul ko post blog baru.ai2 i view tp teda post baru.skg baru ada.ehehe.glad u hev new post.hehe