Friday, December 12, 2008

there is something definitely wrong with me

aku me'view2' akan theme untuk phone..then nampak theme yang memang seswai ngan mood aku skarang...arghh..brasa sungguh geram+ menyampah+ sakit hati+ ntah pa2 lagi.....aku berasa terhibur akan msge bugi tadi.."law ko ikut tu camping leh la kita crita2 kan" agak terharu...mungkin ada yang tu pun mau happy...tapi tatkala hati tengah sakit sikit benda pun leh kasi happy..i wish aku boleh gelak untuk hari esok...aku bisa begambar bersama kamoo...aku bisa shopin apa yang aku mahu..
berasa sedih bila tidak dipedulikan..
berasa terhibur mendengar lagu PP yang menghiburkan..
berasa tidak selesa dengan gg yang nak tumbuh..
berasa malas nak balik kolej..
berasa boleh kah aku hidup kalau tidak mempedulikan dan dipedulikan?..
berasa ngantuk...
berasa diri mahu tidur..
berasa geram krn fon teda cable..
berasa geram mahu kasi mel online..
berasa sungguh malas mau minum air..
berasa gembira kerna masih bernafas (Syukur Alhamdullilah)
berasa heran kenapa aku suka wish owg bday esp teman kat fs...
berasa gembira bila bro memberi idea untuk masa depan..
berasa sedikit tertekan perfume dah habis..
berasa hendak berhenti sebab nanti aku tak bersyukur pula..
berasa sangat gembira di beri duit oleh grand pa aku
.*terima kasih kepada mereka yang membuat aku tersenyum pada hari ini*

No comments: