Thursday, December 11, 2008

aku kerja keras hari neyh..

tak keras mana pown...aku bangun awal di hari ini ngan mandi trus..sejuk siot~~puas aku bersin..haha..went to pejabat daerah mau minta kasi mati stem...mahal2 sia beli senang2 jak tu cik puan kasi mati sambil menonton kirana dan tergelak2..aku berasa sungguh malas melihat sesetengah owg yang relax ber air cond dan suke hati menonton tv dan online..bro penah jumpa kerani pejabat tengah busy..busy YM..*kureng towl..ym la kamoo guna karen pejabat..memang pekerja mithali..nyet nyot..sekembali nya aku dari pejabat daerah aku tros ke bank cimb mau wat kad bank..haha..agak lucu aku di sana..suke hati baris2 jalan2 dalam bank..yang penting aku ade kad..hoho..aku dah ada no maxis aku sendiri..atas nama aku..aku terkenangkan no 1st aku dulu..aku rindu ko num..tapi aku dah rasa tu num sudah kena guna owg lain..aku sangat suka no itu b cakap cantik memang cantik pown...huhu..nga pa lah.sekembali nya aku kerumah aku tros online mau cari templat blog..aku dah bisa mau ubah tapi aku kehilangan link2..jadi aku masih belum berpuas hati dengan pencapaian aku..aku suka kan kekalerfulan..*sesiapa tolong aku..* geram la..

2 comments:

ila said...

hey dear sisly;

check many templates and layout at www.blogskin.com.

mesti puas hati.

i'll link ya back ah.
hilang hari tu masa tkr layout.

:)

Iena Ruaina said...

selalu view juga tu..
tapi im not gud mau wat link2 sendiri..muahaha..penah nampak kakk guna tu template dari sana..