huh! im so happy when i can meet em again...so glad to see eysa,dydue and along..ops dun 4 get bugiey..meet dekat uma hadi..kakak dye kawen..haha..so banyak benda yang di gosipkan bersma..ada yang baru taw ngan ada terkejut sedikit2..huuhuu..even ranau tak besar kami pun dah tak tahu nak ke mana...tapi aku tak la berada dalam keadaan 'lupa daratan' macam yang seseorang tu..padan muka aku taw...haha..aku blogin sambil wat cos reg..hahahahha..
*******************************
aku mengalami skit gusi yang semakin menjadi2..agak payah untuk menggigit..mak cakap sebab nak tumbuh gg baru..mak mengalaminya ketika waktu umurku...then she said that gg baru ni kuar masuk kuar masuk..which mean akan mengmbil agak masa yang lama untuk tumbuh sepenuhnya...hi iena new teeth...hahahahahahah...
***********************************
bubu aku dah kat melaka..even masih berada dalam keadaan 'aku sakit hati' but i still miss you...hurm k la..have a god tyme...tata all
*******************************
aku mengalami skit gusi yang semakin menjadi2..agak payah untuk menggigit..mak cakap sebab nak tumbuh gg baru..mak mengalaminya ketika waktu umurku...then she said that gg baru ni kuar masuk kuar masuk..which mean akan mengmbil agak masa yang lama untuk tumbuh sepenuhnya...hi iena new teeth...hahahahahahah...
***********************************
bubu aku dah kat melaka..even masih berada dalam keadaan 'aku sakit hati' but i still miss you...hurm k la..have a god tyme...tata all
No comments:
Post a Comment