Saturday, October 25, 2008

new iena

hi there ma blog...hahaha..rebuild balik ma blog...coz aku sakit ati ngan seseorang...haha..aku baru je lepas memotong rambut ku..jadi aku ade rambut baru..hahahaha.luv it..ok sekarang da nak dekat dengan exam..bukan aku aje..semua orang...abang aneep,airie,wiwiek d mtrx...wah gud luck kamu...eysa,didu,bugiey,yaya,ct,aby pun macam tengah exam atau dah habis exam..haha jadi aku bulih klasifikasi kan masa sekarang adalah masa untuk BUKAN enjoy dan masa untuk makan asam2..sebab melemahkan ingatan..(mak cik kat kolej cakap ye..)sekarang ni masa untuk stgle...tak kira hingga jadi beruang panda atau dah kung fu panda...hahaha..aku tak sabar nak balik ostel..lagi pun ade aku,lieya,solehah jak maybe malam ni..then aku bulih study dengan penuh keselesaan..:)..aku suka waktu itu..1sy paper BEL 120 which stands 4 bhasa inggeris la...even kita orang banyak ketinggalan kerna miss leen has left us untuk berpindah ke tempat yang lebih dekat dengan family nya..(iye ke aku ni..yeye e je) aku kena study buku grammar yang telah aku beli dan telah aku siapkan..baru aku mula hargai buku *teks yang dibeli guna duit sendiri..yelah dulukan dapat SPBT,takklah menghargai sngat,aku hargai dengan membalut,tak menconteng dan jarang membuka..tula pasal!hahaha...sekarang dengan duit yang hampir rm200 untuk buku aje aku balut,conteng sakan dan rajin buka...arap2 ada peningkatan la..hahaha..:)aku sedikit gentar eh bukan sedikit lagi..banyak gentar untuk paper FAR100 aku,financial account...yey...paper will be on 18 nov..9-12 pm..wah! pastu cuti...kitaorang plan nak p sunway..kalau kewangan mencukupi...hehehe...:) aku tak sabar nak menyelam,tersedak air dan sebagainya...my god! nasib ayah text aku tadi pagi cakap pasal tiket aku nak balik sabah..aku balik 25hb...jadi maksudnye aku akan stay kat kedah dari 19bh hingga 25hb...tak pelah at least aku makan masakan tok aku..hihi...hurm aku rase setakat ni jelah untuk ari ini hingga aku balik sabah..haha..k blog tata



3 comments:

b0y said...

panjang aa post baby..hehe ^^

Iena Ruaina said...

besa la...
banyak yang mau di coretkan

Iena Ruaina said...

poyo..aku balik 27